Doprava a platba
Objednávku z e-shopu [NAZEV] si můžete nechat doručit kurýrem GLS na adresu, na GLS parcel shop nebo do Zásilkovny.
Objednávky přijaté v pracovní den do 12:00 v obvyklých případech předáváme kurýrní službě ještě ten den. Týká se to uhrazených objednávek a objednávek na dobírku.
ZPŮSOBY A CENY DORUČENÍ
Dopravu do ČR [CENA-DOPRAVA-CZ] Kč, do SR [CENA-DOPRAVA-SK] Kč.
Doručení je možné pouze na adresu v České republice nebo na Slovensku.
Ve vybraných sezónách může být cena dopravy vyšší nebo nižší. Vždy je tato aktuální informace uvedena na našem webu.
Doručení na vaši adresu v ČR nebo SR
Objednávka vám bude doručena kurýrní službou GLS, většinou druhý den (na Slovensko třetí den) od odeslání od nás. O předání zásilky k přepravě vás informujeme prostřednictvím SMS a další den se vám ozve kurýr s termínem doručení.
Doručení do ČR probíhá buď z centrálního skladu v e-shopu nebo z prodejny, podle toho, kde je zboží skladem. V objednávce se vám vždy nabídne pouze jedna z těchto možností, nemusíte nic řešit.
Doručení do GLS Parcel shopu a do Zásilkovny - pouze ČR
Zboží si od nás také můžete nechat zaslat na jedno z výdejních míst GLS nebo Zásilkovny. Seznam výdejních míst se vám zobrazí přímo v objednávce.
Zásilka bude doručena na vámi vybrané místo většinou do 2 pracovních dnů od odeslání od nás. V mimořádných akcích může být doručovací doba delší - o tom vždy informujeme zákazníka v košíku při nákupu.
O předání k přepravě i o připravení zásilky k vyzvednutí vám pošleme SMS.
MOŽNOSTI PLATBY
Při doručení na adresu můžete platit buď na dobírku, bankovním převodem nebo kartou on-line. Objednávky na osobní odběr je možné platit pouze na místě v prodejně.
Online
Platit za objednávku můžete přes platební bránu v našem e-shopu (služba GP WebPay).
Platební karta
- Okamžitý převod: Česká spořitelna, Komerční banka, Air bank, Moneta, ČSOB, Raiffeisen bank, Fiobanka, mBank
- Google Pay | Apple Pay - z podporovaných zařízení
Platbu nám vaše banka potvrdí ihned, takže vaši zásilku můžeme začít hned připravovat.
Občas se může stát, že dojde k selhání spojení s platební bránou, například z důvodu bezpečnostní odstávky - bohužel znovu už není možné vyvolat spojení s platební bránou ke stejné objednávce a vaše objednávka bude tudíž nezaplacená. V tom případě vám přijde mail s údaji na bankovní převod (suma, variabilní symbol, IBAN i QR kód pro rychlou a jednoduchou platbu). Nebo udělejte objednávku znovu o něco později - je pravděpodobné, že platba už proběhne. Původní objednávku pak zrušíme.
Odeslání objednávky vám potvrdíme prostřednictvím SMS.
Výměny zboží u zaplacených objednávek
Doporučujeme Vám pečlivě zkontrolovat nákup před odesláním objednávky, protože není momentálně v našich silách vyřizovat případné výměny zaplaceného zboží v kratší lhůtě než 14 dnů.
Aktualizace textu: 14. srpna 2023