Reklamace
Jak postupovat při reklamaci zboží
Jednoduše nám produkt zašlete na naši adresu spolu s kopií faktury, paragonu nebo registračního listu jako popis reklamace. A my se už o vše postaráme. O tom, že nám posíláte balíček, nás můžete předem informovat e-mailem na info@goldtime.cz
E-shop [NAZEV]
GOLDTIME as
U Libeňského pivovaru 10
180 00 Praha 8
Česká republika
Zásilka musí být v souladu s podmínkami přepravce, poštou posílejte jako cenné psaní s pojištěním. Za poškození nebo ztrátu zásilky, která neodpovídá obchodním podmínkám přepravy, neručíme.
Náklady spojené s odesláním reklamace nese zákazník.
Reklamaci můžete uplatnit také osobně v centrále GOLDTIME, as v Praze.
Při uplatňování reklamace v prodloužené záruční době je podmínkou doložení platného záručního listu (kde je prodloužená doba vyznačena).
Jak postupovat při reklamaci zásilky
Zásilka by vám měla být doručena nepoškozená. Pokud máte pochybnosti, zásilku nemusíte převzít.
Ale protože už se na svůj šperk nebo hodinky nejspíš těšíte, zásilku si budete chtít ponechat - v tom případě si obálku a její poškození vyfotíte a požádejte kurýra, buď hotový záznam o poškozeném balení. Říká se tomu "přijetí s výhradou".
Reklamace obsahu doručené zásilky bez výhrad nemůžeme uznat.
Pokud přijmете zásilku "s výhradou", případ poškozený nebo chybějící obsah můžete reklamovat později, nejpozději však do 2 dnů. Na pozdější reklamaci poškozené zásilky nebere dopravce zřetel.
Právo kupujícího na reklamaci vadného zboží
Prodávající, GOLDTIME as, odpovídá za to, že prodávané zboží je v okamžiku převzetí v souladu s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se dále rozumí, že prodávané zboží má jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, které odpovídají právním předpisům a účelu, který firma pro použití věcí uvádí nebo která se běžně používá.
Právo kupujícího z vadného plnění nevznikají v těchto případech:
Reklamaci nelze uplatnit na vady zboží, pro které byla poskytnuta sleva a dále na vady, které zavinil kupující při převzetí zboží při vlastní dopravě, vlastní úpravě nebo nedodržení pravidel pro užívání a údržbu zboží, zejména v rozporu s návodem k užívání věcí.
Vady nezakládající podstatné porušení smlouvy
Za vady nezakládající podstatné porušení smlouvy se považují vady, které nezahrnují odstranění a neovlivní vzhled, funkce a kvalita zboží. V případě výskytu těchto vad má kupující právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady nebo opravu vadného zboží.
Vady zakládající podstatné porušení smlouvy
Za vadu zakládající podstatné porušení smlouvy se považuje taková vada, kterou nelze odstranit nebo její odstranění není účelné s přihlédnutím ke všem rozhodným okolnostem. Jde-li o tuto vadu, má kupující právo: (i) požadovat výměnu zboží za nové bezvadné, (ii) požadovat opravu, (iii) požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny, (iv) odstoupit od kupní smlouvy.
Možnost mimosoudního řešení případného sporu
Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn k mimosoudnímu řešení sporu, je Česká obchodní inspekce (Ústřední inspektorát, oddělení ADR, Štěpánská 15 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz, web: https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Tento Reklamační řád platí pro Českou republiku a týká se kupujících - nepodnikatelů. Nabývá účinnosti dnem 1. 2. 2016. Nový reklamní řád nahrazuje všechny předchozí reklamní řády společnosti GOLDTIME as
Aktualizace textu: květen 2019